wtorek, 23 sierpnia 2016

Informacja

Witam Was moje Kochane. :* 
Chciałabym się z Wami podzielić pewną informacją. :) 
Od września rozpoczynam drugą klasę liceum, a wraz z tym rozszerzone przedmioty (w moim przypadku to: historia, polski, angielski + wos). Będę musiała się bardziej przyłożyć do nauki i obawiam się, że będę miała ograniczony czas. Dlatego też podjęłam decyzję odnośnie publikacji rozdziałów.
Będą się one pojawiały (niestety, a może i stety ;)) w piątki (jak zawsze), ale co dwa tygodnie. :) 
 Przez najbliższe dwa tygodnie wszystko pozostaje tak, jak do tej pory. :) 26 sierpnia i 2 września dodam rozdziały na starych zasadach, ale kolejny pojawi się dopiero 16 września...
Mam nadzieję, że rozumiecie i wybaczycie... Jednakże druga klasa to już "jazda bez trzymanki", zatem muszę się przyłożyć. Bardzo bym chciała zdać maturę z dobrymi wynikami, więc muszę się przyłożyć już od początku. :)

Na dziś to tyle.
Dziękuję Wam za uwagę. ^^

Ściskam i całuję! :* ♥
Kolorowa Biel 

16 komentarzy:

  1. Ja rozpoczynam pierwszą klasę liceum. :D
    Profil będę mieć podobny do twojego.
    Jakie my jesteśmy podobne. :)
    Ja rozumiem.
    Buziaczki. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę Ci powodzenia! :*
      Opowiadania też mamy stosunkowo podobne - Ola i Grzesiu... ;)
      Dziękuję za wyrozumiałość. ♥
      Buziaki!:*

      Usuń
  2. Trzymam mocno kciukasy za Ciebie! :) I wierzę, że na pewno dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu, druga klasa liceum to chyba najgorszy rok szkolny, jaki pamiętam z mojego szkolnego życia. W ogóle liceum mnie wykańczało. Ale dałam radę, więc i Ty też dasz! Tylko się za bardzo nie przejmuj i pamiętaj, że nie we wszystkim musisz być najlepsza :-)
    A na rozdziały zawsze będę czekać i to nic nie szkodzi, że będą się pojawiały rzadziej.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale żeś mnie teraz przeraziła! :P
      Bardzo dziękuję za ciepłe słowa. ♥
      Pewnie, że nie muszę być najlepsza, ale chcę jak najwięcej wynieść, żeby mieć łatwiej do tej nieszczęsnej matury...
      ŚCISKAM CIĘ MOCNO! ♥

      Usuń
  4. Rozumiem Cię doskonale kochana <3
    Sama zaczynam naukę w szkole medycznej i nie wiem jak to będzie z moim czasem :)
    Trzymam za Ciebie kciuki :3
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę. :o To moje rozszerzenia są niczym w porównaniu do Twojej szkoły. :o
      Kochana, życzę Ci powodzenia. ❤
      Będę trzymać za Ciebie bardzo, bardzo mocno kciuki. 💕
      I dziękuję, że Ty trzymasz je za mnie... ^^😍❤
      Całuję! :*

      Usuń
  5. Bardzo mocno Cię rozumiem, bo od września także będę w drugiej klasie liceum i mam te same rozszerzone przedmioty xDDDD (Wos, historia, polski).
    Można powiedzieć, że jedziemy na tym samym wózku :D
    Życzę Ci aby ten rok szkolny był dla Ciebie i dla mnie pełen sukcesów :D A co! Humaniści muszą się trzymać razem :D
    Wszystkiego dobrego! :*
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, moja bratnia duszyczka. 💕💕
      Dziękuję za tak wiele ciepłych słów! ❤ Ja za Ciebie również będę trzymać mocno kciuki. 😍 I również życzę Tobie wszystkiego dobrego. A przede wszystkim bardzo mało stresu. ;)
      Ściskam mocno! :*

      Usuń
  6. Eee, tam. ;D Druga klasa jest trudniejsza, materiał - bardziej obszerny, ale zostaje tylko wybrana profesja. Czyli tak jak u nas - np. polski, historia, a to przecież czysta przyjemność, uczyć się tego, co nas interesuje i sprawia czystą przyjemność! ;D
    Decyzję - rozumiem, lecz przyjmuję z ciężkim sercem. Nie wiem czy zdołam, bo kurcze! Bez Twojej twórczości NIE MOŻNA ŻYĆ! ;-; Bo jesteś zbyt genialna, mój Skarbeczku :D ;*
    Jesteś zdolniachą, więc powiedzenie Ci POWODZENIA jest jedynie czystą formalnością. ;))
    Kocham Cię najmocniej ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, przyjemność, ale niestety ta przyjemność pochłania zawsze duużo czasu. ;) Sama wiesz o tym doskonale. :P
      Bez czytania moich wypocin "nie można żyć"? To wyobraź sobie jak jest bez czytania Twoich cudeniek. :(((
      Cieszę się, że rozumiesz i bardzo, bardzo, bardzo mocno dziękuję za ciepłe słowa. ♥
      KOCHAM JESZCZE MOCNIEJ! ♥

      Usuń
  7. Jestem na tym samym profilu z tym, że dopiero zaczynam, a mimo wszystko boję się, że nie wyrobię. Kocham Skrawki, ale zdaję sobie sprawę z tego, że matura to jednak matura. Moje serce będzie krwawiło, ale jeśli tylko znajdę czas, to z chęcią bee tutaj wpadała, przeżywała to, co nasi bohaterowie i komentowała.
    Dużo buziaków! Pozdrawiam i życzę dużo wytrwałości i chociaż odrobinki wolnego czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak ciepłe słowa i za wszystkie komplementy. ♥
      Muszę przyznać, że nie minęłaś się z powołaniem wybierając profil humanistyczny. Piszesz genialnie, dziewczyno! ♥ Gdyby to było możliwe, to chciałabym, żebyś oddała mi troszkę swojego talentu, bo jest niesamowity. ^^
      Dziękuję bardzo, mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle z czasem wolnym. ;)
      Buziaki :*

      Usuń